John Purkiss, David Royston-Lee: Vytvořte si vlastní značku

Podtitulem je: Proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt. Kniha obsahuje vynikající cvičení skládající se z otázek potřebných pro vlastní reflexi. Návaznost je čitelná, logická, přirozená, vše dává smysl. Knížka jde opravdu na podstatu základů tvorby osobní značky tak, aby značka byla postavena autenticky, nikoliv vyumělkovaná na aktuálních trendech. Doporučuji si knížku pečlivě projít a poctivě si průběžně vyplňovat všechna cvičení. Na konci knížky je pak Vaše značka více-méně hotová.

Vytvořte si vlastní značku

Vaší značkou je to, co o Vás lidé říkají, když zrovna nejste v místnosti.“ Jeff Bezos, zakladatel Amazonu.

Není důležité koho znáte, ale kdo zná vás.

Čím lepší marketing, tím méně se musíte prodávat.

„Značka znamená splněný slib.“. Značka je cennější pokud plní své sliby, pokud ne, tak ji ničí.

Reputace x dosah = velikost Vaší značky.

Budujte svou značku na silných základech = znejte sami sebe:

  1. znejte své talenty => dle situací, kdy jsem nejvíce zazářil a měl největší úspěch.
  2. znejte své hodnoty => dle seznamu 20 lidí, koho a za co obdivuji.

Značka je nekopírovatelná, individuální, každý má jedinečnou kombinaci 4-6 bodů.

Štěstí a peníze jsou vedlejšími účinky seberealizace.

Když pracuji, odpočívám. Nedělání mě unavuje.“ Pablo Picasso.

Rozdělujme 12 základních celospolečensky rozpoznatelných archeotypů – u každého rozpoznáme max. 2

  1. pečovatel,
  2. kreativec,
  3. průzkumník,
  4. hrdina,
  5. nevinný,
  6. šprýmař,
  7. milovník,
  8. mág,
  9. obyčejný kluk/holka,
  10. vládce,
  11. rebel,
  12. mudrc.

Nepostradatelné je mít připravené 3 vteřinové představení. Fakta informují, příběhy prodávají.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *